سخنی پر مغز از سردار رشید اسلام، ناپلئون بناپارت


حضرت امام در پی شنیدن این سخن فرمودند: ای کاش من هم یک ناپلئون بناپارت بودم.

یک دیدگاه برای ”سخنی پر مغز از سردار رشید اسلام، ناپلئون بناپارت

  1. این سخن دروغ نیست راست است فقط یک نکته دارد زمانیکه ناپلئون مصر را فتح کرد به منظور اینکه مصریها علیه او شورش نکنند به ظاهر خود را مسلمان خواند این سخنان را هم بر این اساس گفته است فقط خیلی مانده است که این احمقها بفهمند که این سخنان اسلام پسند او فقط مکر و حیله او بوده است

  2. پس فردا میگن هیتلر مسلمون بود.مارکس که از خودمون بود.برادر سلمان رشدی…اسکندر مقدونی هم مسلمان بود…زردشت به محمد ارادت خاص داشت…
    کلا می خوان همه را بکشونن تو باتلاق

    جهل مردم پایانی نداره…

  3. بخشی از وصیت نامه ناپلئون :

    «من عیسوی هستم و دارای مذهب کاتولیکی رومی می‌باشم و با همین مذهب که بیش از پنجاه سال قبل از این متولد شده‌ام می‌میرم تمایل من این است که خاکستر من در ساحل رودخانهٔ سن و در بین ملت فرانسه که آنقدر دوست داشته‌ام ، استراحت نماید .»

    مادر به خطا ها خجالت نمیکشند هی دروغ میگند ؟!

پاسخی بگذارید

